Friday, April 28, 2017

Swiss legend François Gay










19 comments:

  1. Francois sure know how to fill out his posers...love the way he looks in the first photo...handsome, muscular woof.

    ReplyDelete
  2. holy fuck i´m obecesed about Swiss bodybuilders these mothafucers are fuckable and hot as hell! François Gay was beautiful
    why françois GAY?

    ReplyDelete
  3. sexy motherfucker daddy! fuckable and muscled like all Swiss stallion I could lick your blonde white ass for hours.
    the otheryoung Swiss MUSCLE blond guy is beautiful too.. fuck How much is a trip to Switzerland?

    ReplyDelete
  4. puta que pariu que tiozão tesudo muito gostoso gostoso pra caralho o tiozão suiço é impressão minha ou esse boy loirão delicia ficou piscando de tesão pelo francois gay Marcelo ?

    ReplyDelete
  5. I could lick him up & down!! 2 Stallions Swiss “They’re so beautiful and thick, aren’t they?”
    I would love to see daddy and son fucking each other !

    ReplyDelete
  6. François Gay era uma delicia quando jovem puta que pariu a foto 1 ta foda com essa sunga roxa to ficando louco Marcelo com esses garanhões Suiços que voçe esta postando e o Patrick Reiser é gay? parece ser come seus amigos Mischa Janiec queria os 3 postados aqui quem é esse tesudo loiro careca recebendo uma massagem e urrando de tesão veja a partir do 13:40 do video? quero os 3 suiçinhos postados aqui please!!!

    https://www.youtube.com/watch?v=6fVv6Qq4XbE


    ReplyDelete
  7. Hot Damm!! Francois gay is sexy like a demon ohhh I Want To Fuck The Shit Out Of him !OHH FUCKING demon for devil bogger More more Swiss bodybuilders ! For devil!!PLEASE!!

    ReplyDelete
    Replies
    1. ohh fucking God webmaster your posts with male Swiss bodybuilders are teasing us like crazy I'm out of control myself drolling my mouth and dripng my dick of cum !!
      that guy is gorgeous the purple trunk at pic #1 make me cum!!
      I also pray for the Devil load more Muscle Swiss beasts

      Delete
    2. puta que pariu a galera ta com tanto tesão nos bodybuilder suiços que ta pedindo ate pelo amor dos demonios pra postar mais tesão do caralho isso viu esse daddy é um tesudo mesmo
      esse bodybuilders suiços sao do jeito que o diabo gosta porra se agente pedir pelo amor do demonio vc posta pra gente blogureiro?

      Delete
    3. Sim, mais suíços vão ser postados.

      Delete
  8. Realmente a foto 1 ta foda velho o Francois ta tesudo como um filha da puta o Marcelo foi muito sacana em ter colocado ela que sacana boa sacada Marcelo sacana ! ...Francois tá tesudo como um cavalo loiro Suíço preciso ordenha lo e beber seu leite
    como eu queria uma TARDIS agora pra voltar no tempo e chupar a rola dele nessa sunga rocha até ele gozar na minha boca!
    Marcelo filha puta ta viciadão em cavaludos Suíços ne sacana ? tem alguma coisa nos machos Suíços que ta deixando voçe tarado de tesão neles o que é sacana diz o que os cavalos e touros Suíços tem?

    ReplyDelete
    Replies
    1. É que a Suíça tem sido injustiçada em termos de exposição dos seus atletas. Fiz pouquíssimos posts sobre bodybuilders suíços aqui, ainda nem fiz um post exclusivo sobre o Jean-Pierre Fux!

      Delete
  9. Fucking delicious body! Swiss have the biggest studs in the industry no doubt Real CUM material!

    ReplyDelete
  10. Beautiful muscle stud oh please dont stop i cant stop my jerking off muscle sessions with Swiss bodybuilders!
    Please id? What a fucking hot Brunet bodybuilder

    https://m.youtube.com/watch?v=AAg0sAPVLA8

    ReplyDelete